خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

سرمایه‌گذاران صنایع دانش بنیان در قزوین حمایت ویژه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۴۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: صنایع دانش بنیان مورد توجه دولت است و در همین راستا حضور سرمایه‌گذاران در این حوزه مورد حمایت ویژه قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، میثم پیله فروش در نشست هم اندیشی صاحب نظران، کارشناسان، اساتید و رئیسان دانشگاه‌ها و دست اندرکاران صنایع کوچک و متوسط استان که در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم صنعت مورد توجه ویژه قرار گرفته و در همین راستا فرآیندهای صدور مجوز تسهیل شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین عنوان کرد: در حوزه تولید به این نیاز داریم که صنایع مختلف نیازهای یکدیگر را وشش داده و از این طریق از وابستگی به خارج برای تهیه مواد اولیه کاسته شود؛ در واقع نیاز داریم ظرفیت‌های موجود در این حوزه به اطلاع تولیدکنندگان برسد.

وی ادامه داد: نیاز داریم که سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در این حوزه فعالیت داشته باشند و همرسانی و رفع نیازهای صنایع کوچک و متوسط را در دستور کار قرا دهند.

این مسئول  اظهار کرد: زیرساخت‌ها یکی از مواردی است که در جذب سرمایه گذار تاثیرگذار است و در همین راستا 300 میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی تخصیص پیدا کرده است.

پیله فروش تاکید کرد: تسهیلاتی که برای بخش تولید ارایه می‌شود باید به تحول در تولید منجر شود و بهره‌وری تولید مد نظر تولیدکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز