خبرگزاری کار ایران

ترکمانه مطرح کرد:

بنیاد برکت از ایده های نو در ساخت مدارس حمایت می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۹۶

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به ساخت ۲۷۰۰ مدرسه در سطح کشور و نقاط محروم گفت: بنیاد برکت از ایده های نو در ساخت مدارس حمایت می کند.

به گزارش ایلنا، محمد ترکمانه در نشست خبری نخستین رویداد ملی «مدارس آینده»، به برنامه ریزی برای ساخت ۲۷۰۰ مدرسه توسط بنیاد برکت و سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اشاره کرد و افزود: بنا شده از همه ایده‌ها و فناوری‌ها برای ساخت این مدارس استفاده کنیم.

محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این نشست گفت؛ شرکت‌های دانش‌بنیان، مشاوران، محققان و صاحبان ایده می‌توانند طرح‌های خود را به این رویداد ارائه کنند و همچنین از طرح‌های برگزیده حمایت خواهد کرد.

وی افزود: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با راه‌اندازی نهضت مدرسه‌سازی در مناطق محروم و روستایی کشور ۲ هزار و ۷۰۰ مدرسه را در دست ساخت دارد که تا به امروز یکهزار و ۸۳۵ مدرسه را به بهره‌برداری رسانده است.

وی با اشاره به سامانه‌ای مبتنی بر اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و استفاده از اردوهای آموزشی، مدیریت سبز مدارس و…، گفت: طرح‌های ارسالی به دبیرخانه مورد حمایت بنیاد برکت قرار می‌گیرد تا در مناطق مختلف کشور و به ویژه نقاط محروم مورد استفاده قرار گیرد.

ترکمانه تاکید کرد: هر طرح نوآورانه در این رویداد قابل ارائه است.

مهراله رخشانی مهر، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به برنامه ریزی برای ساخت ۲ هزار مدرسه در سطح کشور  گفت: همکاری خوبی  خ با بنیاد برکت داریم و در سیل و زلزله اخیر نیز اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به رویداد ملی مدارس آینده، افزود: این کار با همکاری بنیاد برکت اجرا می‌شود و مجموع طرح‌های پژوهشی را پیش می بریم.

این نشست امروز (۲۵ مرداد) با حضور محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام و مهراله رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در محل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز