خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

مسئولان قضایی قزوین 180 دیدار مردمی خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۴۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در چند سال گذشته برنامه دیدارهای مردمی مسئولان قضایی استان قزوین در مساجد انجام می‌شد، که به این موضوع در سال جاری توجه ویژه شده و بر همین اساس 180 برنامه دیدار مردمی مسئولان قضایی استان در مساجد برنامه ریزی شده است و قطعاً این موضوع یک رویه واحد خواهد بود.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی با بیان اینکه ارتباط مسئولان قضایی با مردم یکی از اولویت‌های 15 گانه قوه قضاییه در سال جاری است، گفت: دیدار چهره به چهره مسئولان قضایی با مردم بر اساس برنامه ریزی زمانبندی و به صورت هفتگی در دستورکار مسئولان قضایی استان قزوین قرار گرفته و این موضوع در تمامی شهرستان‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده، مسئولان قضایی استان قزوین در چهار ماهه نخست سال جاری با بیش از 9 هزار و 600 نفر از شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرده و در جریان مسائل و مشکلات حقوقی آن‌ها قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: با توجه به فراهم کردن راه‌های ارتباطی مختلف با مردم بخصوص از طریق فناوری‌های نوین، تاکنون بیش از 500 مورد ارتباط مردم با مسئولان قضایی از طریق سامانه‌های پیامکی و شبکه‌های اجتماعی انجام شده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: بر اساس هدف گذاری انجام شده و در چهار ماهه نخست امسال 60 برنامه میز خدمت و دیدار مردمی مسئولان قضایی در مساجد استان انجام شده و قطعاً این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز