خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

تلاش مسئولان دستگاه قضا در قزوین افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۶۳

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: باتوجه به عهدی که بسته‌ایم سعی داریم که تلاش همکاران دستکاه قضا از سایر مدیران بیشتر باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی شعبانی در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: اهل بیت(ع) با مبارزه با ستیز و نفاق راه درست را پیش روی ما قرار دادند و ما هم باید از ایشن الگو بگریم، ضمن اینکه از آنجایی که همواره در معرض امتحان قرار داریم باید سعی کنیم قبل و بعد از رسیدن به مسئولیت روحیاتمان تغییر پیدا نکند.   

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: محمد قاسمی با بیش از سه دهه تجربه حض.ور در دستگاه قضا تلاش‌های خوبی هم برای استان داشت و از دست او به عنوان یک فرد باتجربه برای دستگاه قضای استان یک ضایعه است؛ البته فردی با تجربه که سابقه 16 سال دادستانی دارد جایگزین خواهد شد.

وی عنوان کرد: ساختمان دادسرای استان با 6 هزار و 400 منتر مربع زیربنا به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

دادستان پیشین قزوین هم در این مراسم گفت: فعالیت در دادگستری با محدودیت‌ها، ستخی‌ها و حساسیت‌هایی همراه است و شاید یک قاضی به خاطر درخواست‌ها و سفارشاتی که وجود دارد و نمی‌توان آن را در کار دخالت داد مجبور باشد ارتباط با افراد نزدیک را قطع کند.

محمد قاسمی ادامه داد: در دستگاه قضای استان محدودیت‌هایی وجود دارد که البته برای تامین نیرو و زیرساخت‌ها در سفر رئیس قوه قضاییه  مصباتی را داشتیم.

وی عنوان کرد: در استان قزوین همکاری خوبی وجود دارد و همین باعث شد بحران‌ها را بدون چالش پشت سر بگذاریم، همچنین با اقدامات انجام شده در پیشگیری از وقوع جرم و همچنین احقاق حقوق عامه که کنترل برداشت‌های غیرمجاز از آب‌هخای زیرزمینی و مقابله با تغییر کاربری‌ها از جمله آن‌ه اهستند، هم رتبه خوبی در سطح کشور داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز