خبرگزاری کار ایران

پیام نماینده ولی فقیه گلستان به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۱۷۵

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با تسلیت ایّام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: لازم دانستم بمناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، به همه فعّالان پرتلاش عرصه اطلاع رسانی و رسانه، خسته نباشید بگویم و از زحمات آنان تشکّر کنم.

به گزارش ایلنای گلستان، در متن پیام آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن عرض تسلیت ایّام سوگواری شهادت سیّد و سالار شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، لازم دانستم بمناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار، به همه فعّالان پرتلاش عرصه اطلاع رسانی و رسانه، خسته نباشید بگویم و از زحمات آنان تشکّر کنم.

تقارن این روز با ایام شهادت امام حسین علیه السلام و حادثه عظیم عاشورا و توجه به نقش بی بدیل پیام رسانان کربلا، اهمیت کار رسانه و فعالان رسانه ای را بیش از پیش، روشن می کند چرا که خون سیدالشهداء علیه السلام و قیام آن حضرت پیامی برای تاریخ بشریت داشته و دارد و باید به گوش همه نسل ها برسد؛ بعد از عاشورا وظیفه اطلاع رسانی و انتقال پیام این انقلاب بزرگ تاریخ بشریّت را حضرت امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب کبری سلام الله علیها به احسن وجه انجام داده و خبرنگاران شایسته ای برای خبررسانی واقعه کربلا بودند.

امروز که عصر تبادل اطلاعات و ارتباطات است، نقش و اهمیت کار رسانه، بیش از هر زمان دیگری مشخص شده است، در عین حال فعالان عرصه رسانه برای پایبند بودن به اصول اخلاقی و حرفه ای، بیشتر از هر وقتی نیازمند الگوگیری و تاسی به شخصیت های بزرگ الهی و انسانی هستند.

اینجانب ضمن عرض تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و تلاشگران عرصه رسانه، امیدوارم آنان با الگو پذیری از سیره امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب کبری(س) هر روز بیشتر از قبل، موجبات شفافیّت در اطلاع رسانی دقیق، صحیح و مبتنی بر اصول اخلاقی و دینی را فراهم کنند و برای آگاهی بخشی به جامعه و روشن کردن فکر و اندیشه انسان ها بکوشند، یقیناً وجود رسانه‌ ها و خبرنگاران حق گو و درست کار از لوازم مورد نیاز برای اجرای عدالت، رفع تبعیض و فساد ، و همچنین حرکت به سمت توسعه است. 

امیدوارم مسئولان محترم نیز در توجه به حساسیت این شغل و فراهم کردن بستر مناسب برای حل مشکلات خبرنگاران و فعالیت رسانه ‌ها بیش از گذشته، عنایت لازم را داشته باشند. 

از خدواند منان دوام توفیقات این عزیزان را مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

سیدکاظم نورمفیدی

17 مرداد 1401

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز