خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خبرداد؛

خدمات دهی ١٠٠ دستگاه اتوبوس در مراسم سردار شهید اسکندری به شهروندان/ مترو در روز عاشورا رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۳۶

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: ١٠٠ دستگاه اتوبوس ویژه مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسکندری و روزهای نهم و دهم محرم پیش بینی شده و مترو شیراز در روز عاشورا رایگان است.

به گزارش ایلنا، هادی شه دوست شیرازی افزود: در روز دوشنبه ۵٠ دستگاه اتوبوس برای تشییع پیکر مطهر سردار شهید اسکندری مستقر و به شهروندان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خدمات‌دهی تمام خطوط ناوگان اتوبوسرانی شیراز در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی فعال است ، تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان از امشب خدمات دهی ناوگان اتوبوسرانی آغاز و در روزهای نهم و دهم محرم ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار شیراز افزود: ساعت فعالیت مترو در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به منظور رفاه حال عزادران حسینی تا ساعت ٢٣ خواهد بود. 

شه دوست شیرازی از اطلاع رسانی و نصب بیش از ۵ هزار پوستر در ناوگان اتوبوس و تاکسی کلان شهر شیراز خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از ۵٠٠ متر مربع بنر ویژه محرم بر روی بدنه اتوبوس های درون شهری و قطارشهری نصب و تمام ایستگاه‌های مترو ویژه عزاداری سید و سالار شهیدان، سیاه پوش شده است.

وی افزود: تصاویر مرتبط با شهادت سردار شهید اسکندری و ماه محرم بر روی نمایشگر واگن‌ها و ایستگاه های مترو به شکل گسترده در حال انتشار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز