خبرگزاری کار ایران

محدودیت‌های ترافیکی عاشورا و تاسوعا در قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۲۵۸

رئیس پلیس راهور استان قزوین از در نظرگرفتن تمهیدات ترافیکی در ایام پایانی دهه اول محرم و محدودیت‌های ترافیکی در شهر قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهرداد حسن پور با تسلیت ماه محرم و شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: باتوجه به پراکندگی مکان‌های برگزاری مراسمات عزاداری در شب‌های پایانی دهه اول محرم امسال درسطح شهر، تمهیدات ترافیکی ویژه برای تمام مساجد،تکایا و امامزاده‌ها اندیشیده شده، در این ایام همکاران بنده در قالب تیم‌های خودرویی و پیاده امنیت ترافیکی مراسمات عزاداری را تامین خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان قزوین ضمن درخواست از مسئولان هیئت‌ها برای همکاری با پلیس، افزود: ایستگاه‌های صلواتی، باید به‌ گونه‌ای احداث شود که مشکلات ترافیکی و ایمنی برای عابرین و تردد وسایل نقلیه فراهم نشود.

 وی عنوان کرد: همکاری و همدلی بین پلیس و مسئولان هیئت‌های مذهبی وجود دارد و در جلسات متعدد هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا عزاداران حسینی بدون مشکل به عزاداری بپردازند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: تردد کامیون‌ها در معابر منتهی به برگزاری مراسمات از ساعت 20 تا یک بامداد  ممنوع است و به عزاداران شریف توصیه می‌شود با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره هستند، هنگام عبور در سطح سواره رو و عبور از عرض خیابان با احتیاط حرکت کرده و مراقب تردد وسایل نقلیه باشند.

وی با تشریح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی این ایام تصریح کرد: روز شنبه مورخ 15 مرداد ماه از ساعت 20 خیابان نادری به سمت میدان آزادی و تقاطع شهربانی و همچنین از سه راهی اسد آبادی به سمت خیابان انصاری و از چهار راه بازار به سمت مولوی و چهار راه انصاری مسدود می باشد. 

حسن‌پور با اشاره به اینکه در شب و روز عاشورا تمام مسیر‌های منتهی به امام زاده حسین از خیابان نادری تا تقاطع شهربانی، تقاطع بازار به سمت خیابان انصاری و نهایتا تقاطع شهربانی، تقاطع شهربانی به سمت سلامگاه، خیابان منتظری به سمت سلامگاه و تقاطع ایرانگاز به سمت سلامگاه مسدود است اظهار کرد: تمام تلاش خود را در این ایام به کار می‌گیریم تا بتوانیم به نحو مطلوب امنیت این عزاداری‌ها را تامین و تداوم دهنده راه سرور وسالار شهیدان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز