خبرگزاری کار ایران

رویداد ملی کودکستان فرصتی طلایی برای فعالان حوزه تولید محتوای کودک

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۸۴۶

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از اولین رویداد ملی کودکستان با نظارت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، حوریه حاجی زاده با تاکید بر استقرار سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به عنوان تنها متولی مدیریت تعلیم و تربیت کودکان زیر هفت سال، اظهار کرد: اولین دوره رویداد ملی کودکستان  با هدف ساماندهی و ارتقای سطح کمی و کیفی محتوای مناسب برای کودکان زیر ۷ سال  با نظارت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برگزار می شود.

 وی با اشاره به محورهای این رویداد، بیان کرد: طرح درس ها و کاربرگ‌های آموزشی و پرورشی ویژه کودکان زیر هفت سال، کتاب کودک  و کتاب کار کودکستان، بازی، اسباب بازی و محصولات کمک آموزشی ویژه کودکان زیر هفت سال، سامانه نرم افزارهای موبایل و رایانه ویژه کودکان زیر هفت سال و تولیدات صوتی، تصویری ( دارای ماهیت دیجیتال) ویژه کودکان زیر هفت سال را از مهمترین محورهای این رویداد برشمرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان با تاکید بر اینکه کلیه فعالان حوزه تدوین و تولید محتواهای کودک می توانند در این دوره شرکت نمایند اضافه کرد:  شرکت کنندگان می توانند در بازه زمانی ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۱  با مراجعه به سایت اختصاصی رویداد نسبت  به ارسال خود ارسال آثار خود اقدام کنند.

 شرکت کنندگان در این دوره مورد تشویق قرار خواهند گرفت و به برگزیدگان  در هر یک از محورهای رویداد، جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز