خبرگزاری کار ایران

توزیع لوازم التحریر، بسته‌های بهداشتی و نظافتی در مدارس پذیرنده دانش‌آموزان اتباع افغانستانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۴۹۴

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان از توزیع لوازم التحریر بسته‌های بهداشتی و نظافتی در مدارس پذیرنده دانش آموزان اتباع افغانستانی خبر داد.

به گزارش ایلنا،  حاجی زاده ضمن تشکر ازهمراهی مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت متبوع اظهار کرد: در راستای حمایت از مدارس پذیرنده دانش آموزان اتباع و طبق توافق بعمل آمده با سازمان nrc، اداره امور اتباع، وزارت کشور و موسسه کنشگران توسعه پارس بسته‌های بهداشتی، نظافتی و کیف‌های حاوی لوازم التحریر در مدارس دوره ابتدایی دارای دانش آموزان اتباع افغانستانی توزیع گردید.

وی اضافه کرد: تعداد ۶هزارو چهارصدو بیست ویک کیف حاوی لوازم التحریر، ۵هزارو پانصدوپانزده بسته بهداشتی و ۴۰ بسته نظافتی در ۲۴ مدرسه دوره ابتدایی توزیع گردید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد: توسط سازمان nrc در شهریور ماه ۱۴۰۰ تجهیزات اداری و آموزشی در ۲۶ مدرسه پذیرنده دانش آموزان اتباع توزیع گردیده است.

حوریه حاجی زاده ضمن تقدیر و تشکر از همراهی سازمان nrc، اداره اموراتباع، وزارت کشور و موسسه کنشگران پارس توسعه پارس افزود: امید است بتوانیم با همکاری و مشارکت سایر موسسات مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی در تامین مایحتاج دانش آموزان نیازمند و ایجاد انگیزه در آنان قدم‌های اساسی برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز