خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی و اجتماعی هرمزگان خبرداد؛

دستگیری عاملان تیراندازی در یک مراسم خاکسپاری/استان جایی برای جولان هنجارشکنان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۹۴۹

با هوشیاری و سرعت عمل پلیس هرمزگان ضمن شناسایی عاملان تیراندازی در مراسم خاکسپاری، متهم اصلی تیر اندازی و 3 نفر دیگر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سرهنگ موسی عرب در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اختلافات و کینه جویی های قبلی، چند جوان در محله نخل ناخدا بندر عباس با یکدیگر درگیر شدند که منجر به کشته شدن دو جوان شده و با تلاش پلیس ضارب اصلی و سایر عوامل درگیری در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

سرهنگ موسی عرب افزود: متأسفانه موضوع به همان ماجرا ختم نشده و هنگام خاکسپاری مقتولین ،طرفین درگیری با در دست داشتن سلاح اقدام به فحاشی و تیراندازی هوایی در محل خاکسپاری کرده و از محل متواری شدند.

سخنگوی پلیس هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پیگیری پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی این ماجرا برابر تدابیر ویژه فرمانده انتظامی استان در دستور ماموران و کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با تأکید براینکه استان هرمزگانی جایی برای جولان هنجارشکنان و اراذل و اوباش نیست، عنوان کرد: با سرعت عمل و توان بالای عملیاتی مأموران، متهمان شناسایی و عامل اصلی تیراندازی نیز دستگیر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون با تلاش مأموران انتظامی استان سه نفر دیگر از عواملی که در این تیراندازی نقش داشته اند و قصد متواری شدن از شهرستان داشتند نیز دستگیر شدند تا همه عوامل این تیراندازی دستگیر شده و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز