خبرگزاری کار ایران

سومین یادواره شهدای دانشگاه علمی کاربردی فارس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۷۷

سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر شیراز برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حبیب دانش‌منش، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس در این مراسم با بیان اینکه این شهدای بزرگوار تک تکشان افراد خاصی بودند، افزود: جز این هم از کسی که با ارزش‌ترین چیزش را در دنیا فدای آرمان‌ها، وطن و اعتقادات خود می‌کند، انتظار نیست.

وی با اشاره به نقش ایثارگری شهدا در اقتدار و امنیت کشور تأکید کرد: امروز این امنیت و آسایشی که داریم ناشی و در گرو خون این شهیدان بزرگوار است.

سیدمعین انجوی‌نژاد، مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران نیز در این مراسم با بیان اینکه بهترین راه شناخت سیره شهدا این است که وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنیم، اظهار کرد: در وصیتنامه شهدا به نکات ارزشمندی بر می‌خوریم که راهکار زندگی آینده را به ما گوشزد می‌کند.

وی با یادآوری اینکه وصیت‌نامه شهدا چند وجه اشتراک دارد، تصریح کرد: اولین مورد این است که شهدا عاشق خدا و اهل بیت(ع) بودند.

مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران با بیان اینکه دومین مورد مشهود در وصیت‌نامه شهدا این است که شهدا دل به این دنیای مادی نبستند، گفت: سومین خصلت در وصیت‌نامه این بزرگواران ولایت پذیریشان است که در آن به ما متذکر می‌شوند که پشتیبان ولایت باشیم.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز