خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

500 رأس دام در جریان سیل روستای آهنگران تلف شد / جان باختن یک پیرزن بر اثر ریزش آوار

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۲۳۸

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در جریان سیل و آبگرفتگی شدید اتفاق افتاده در روستای آهنگران از توابع شهرستان فراهان، حدود 500 رأس دام سبک و سنگین تلف شد. از این تعداد حدود 10 رأس دام سنگین و 490 رأس دام سبک است و سایر خسارتهای وارد شده نیز در حال ارزیابی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام نظری افزود: متأسفانه در پی سیل و آبگرفتگی که طی 2 روز گذشته در این منطقه رخ داده است، یک پیرزن بر اثر ریزش آوار جان خود را از دست داد و پیکر بی جان وی از زیر آوار بیرون کشیده شد.

وی ادامه داد: طی 2 روز گذشته 72 میلیمتر بارندگی در بازه زمانی کم در شهرستان فراهان بارید که این اتفاق موجب سیل و آبگرفتگی شدید در روستای آهنگران این شهرستان شد و خسارات زیادی را در پی داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: تمام نیروهای امدادی، امنیتی و انتظامی از دقایق اولیه این حادثه در صحنه حضور داشتند و در حال خدمت رسانی هستند و هم‌اکنون در مرحله آوربرداری قرار دارند.

نظری تصریح کرد: در راستای حفاظت از اموال اهالی روستای آهنگران نیروهای انتظامی و امنیتی به صورت شبانه روزی در منطقه مستقر هستند. مردم نیز در کنار عوامل امدادی، انتظامی و امنیتی کمک های فراوانی به سیل زندگان این منطقه و بحث تخلیه ساکنان داشتند.

وی بیان داشت: تمامی تلاش های لازم از سوی عوامل امدادی، امنیتی و انتظامی، به کار گفته شده تا چرخه زندگی عادی در این روستا برقرار شود و این موضوع یکی از اولویت های مدیریت ارشد استان مرکزی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز