خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری نمایشگاه خدمات شهری اصفهان مطرح شد؛

ورود به فاز طراحی در خودرو سازی کشور/راه اندازی خط مونتاژ رباتیک بدنه

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۰۵

در یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت اصفهان، شرکت های بزرگ خودرو ساز داخلی گرد هم آمدند و نوید روز های روشن در طراحی و تولید خودروهای جدید دادند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن در نشست خبری یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت ‌اظهار داشت: گروه بهمن طیف متنوعی از محصولات را روانه بازار کرده است و این شرکت از دو چرخ تا ۱۸چرخ را تولید می‌کند.

وی ادامه داد: محصول ما با بالاترین کیفیت عرضه می شوند و به همین منظور تقاضا برای محصولات گروه بهمن زیاد است.

مدیرعامل گروه بهمن با تاکید بر اینکه امید داریم بتوانیم بزرگترین تجاری ساز شویم تصریح کرد: اکنون در بخش تجاری بیشترین سهم به گروه بهمن تعلق دارد و در بخش مینی بوس درصد خوبی را در اختیار داریم و تنوع کشنده‎‌هایی که در نمایشگاه در معرض نمایش قرار داده‌ایم، بیانگر ان است که در سال گذشته سرمایه گذاری بزرگی صورت گرفته است.

راه اندازی خط مونتاژ رباتیک بدنه اتفاق نوینی است

 رئیس هیات مدیره بهمن موتور نیز در این نشست خبری با بیان اینکه نصب و راه اندازی خط پرس بدنه خودرو در سال گذشته صورت گرفته است گفت: راه اندازی خط مونتاژ رباتیک بدنه های SUV در بهمن اتفاق نوینی است که تاکنون جسارت سرمایه گذاری برای خودروهای SUV صورت نگرفته بود و هم اکنون بهمن با ظرفیت ساخت ۱۵ بدنه در ساعت راه اندازی شده است.

علی پورابراهیم خاطرنشان کرد: انتقال خط وانت موجب ایجاد ظرفیت ۲۰ هزار واحدی ایجاد شده و برنامه داریم تولید بهمن موتور تا سقف ۶۰هزار خودرو برسد.

ورود به مرحله طراحی

در ادامه این نشست خبری آرمان موسوی مدیرعامل ایران دوچرخ با تاکید بر اینکه بالای 10 نوع محصول داریم افزود: سه چرخه برقی و تریل پرشی ۲۵۰ سی.سی جز محصولات ایران دو چرخ هستند؛ هدف ما تنها گسترش سبد محصول نیست، بلکه ‌خواهیم از مونتاژ‌ وارد مرحله طراحی و نوآوری شویم تا مشکلات موتورسیکلت‌های برقی را به صورت ریشه‌ای رفع شود.

وی با اشاره به اینکه استراتژی شرکت ایران دوچرخ عرضه محصولات با قیمت قابل قبول است گفت: محصولات ما کیفیت خوب و جایگاه مناسبی در قیمت گذاری داریم. محصولات ما از نظر کیفی و قیمتی رقابتی هستند و تلاش ما این است با افزایش تیراژ به سود دهی برسیم و امیدواریم تا بایان سال حداقل ۵ محصول جدید برای بازار داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز