خبرگزاری کار ایران

در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته عنوان شد

ریل ذوب آهن اصفهان نقش آفرین در توسعه صنعت حمل و نقل سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۶۴۶

ذوب آهن اصفهان به عنوان مهمترین تولید کننده محصولات ساختمانی کشور در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته چابهار با برپایی غرفه و مذاکره با مسئولین و بازدیدکنندگان ، حضوری فعال داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان ، در این نمایشگاه که پنجم تا هشتم بهمن ماه با حضور سی شرکت داخلی در محل نمایشگاهها و همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار برگزار شد، مسئولین منطقه و فعالان صنعت ساختمان با حضوردر غرفه ذوب آهن اصفهان ، با محصولات جدید این شرکت آشنا می شوند  و با کارشناسان بخش های مختلف مذاکره کردند .

نصرا... ابراهیمی مدیر عامل منطقه ی آزاد چابهار در بازدید از نمایشگاه و غرفه ی ذوب آهن گفت: حضور این مجتمع عظیم صنعتی در نمایشگاه صنعت ساختمان چابهار اتفاق مهم و اثر گذاری است و این شرکت می تواند در طرح های توسعه ای این منطقه آزاد نقش مهمی داشته باشد.

همچنین مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه ی تجارت و صید صنعتی منطقه ی آزاد چاه بهار از غرفه ذوب آهن بازید کردند و ضمن تاکید بر اهمیت تولیدات این شرکت، استفاده از ریل تولیدی ذوب آهن در استان سیستان و بلوچستان را گامی برای شکوفایی صنعت حمل و نقل این منطقه از کشور دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز