خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه اصفهان میزبان دو نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و خدمات شهری

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۸۵۸

مدیر برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در محل جدید نمایشگاه اصفهان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا عاجزی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری قرار است در محل جدید نمایشگاه اصفهان برگزار شود، چرا که این استان جدیدترین و به روزترین سایت نمایشگاهی کشور را در اختیار دارد و تنها یک سال از بهره‌برداری آن می‌گذرد.

وی افزود: شهر اصفهان به عنوان یک کریدور اصلی در کشور ظرفیت مناسبی برای برگزاری این نمایشگاه‌ها را در اختیار دارد که با استقبال بسیار خوب فعالان بازار مواجه شده است.

وی گروه بهمن را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تجاری سازان کشور از شرکت های حاضر در نمایشگاه اصفهان اعلام و اظهار داشت: بزرگ‌ترین غرفه این نمایشگاه به گروه بهمن اختصاص دارد و شرکت‌هایی نظیر آمیکو، شایان دیزل و رخش خودرو از دیگر شرکت‌کنندگان این نمایشگاه هستند.

مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو در ادامه تصریح کرد: به دلیل فضای گسترده سایت نمایشگاهی و برگزاری هم زمان دو نمایشگاه تخصصی، ساعت برگزاری این نمایشگاه از ساعت 14 تا 22 در نظر گرفته شده است تا زمان مکفی در اختیار بازدیدکنندگان و شرکت‌های حاضر در سایت نمایشگاهی اصفهان قرار گیرد.

وی بیان کرد: از مسئولان شهری استان های مختلف دعوت شده تا از این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 10 هزار متر مربع سالن سرپوشیده با حضور 70 شرکت خدماتی و فعال در حوزه دانش بنیان برگزار می‌شود بازدید کنند.

عاجزی با اعلام اینکه شگفتانه‌هایی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: با توجه به شعار سال 1401 از شرکت های دانش بنیان در حوزه حمل و نقل دعوت شده است تا در پاویون ویژه این نمایشگاه حضور یابند.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه را با برگزاری یک افتتاحیه باکیفیت در چهارم مرداد آغاز خواهیم کرد که تا 7 مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیر برگزاری پنجمین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل و ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در پایان با اشاره به نگرانی‌های موجود از شیوع ویروس کرونا در موج هفتم گفت: در این نمایشگاه نیز همچون سایر نمایشگاه‌ها تمهیدات بهداشتی اندیشیده شده است و حضور در نمایشگاه تنها با ماسک مجاز خواهد بود؛ ضمن اینکه باید تاکید کنیم که این نمایشگاه مدرن با سقف‌های بلند 30 متری و تجهیزات مناسب تهویه هوا از مدرن‌ترین سایت‌های نمایشگاهی ایران در منطقه غرب آسیا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز