خبرگزاری کار ایران

فرماندار کهگیلویه در نشست کمیته برنامه‌ریزی:

دهدشت شهر ارواح شده است/ کهگیلویه چه هیزم تَری به رئیس برنامه بودجه کهگیلویه و بویراحمد فروخته است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۸۲۳

فرماندار کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از بودجه های پیش بینی شده برای این شهرستان، خاطرنشان کرد: بعد از چهل سال که از عُمر انقلاب می‌گذرد با این همه خدمات و اعتباراتی که توزیع می‌شود وقتی به ورودی‌های شهر دهدشت می‌رسیم انگار وارد شهر ارواح شده ایم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار کهگیلویه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کهگیلویه اظهارداشت: شهرستان کهگیلویه محروم‌ترین شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد است و بعد از ۴۳ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد اما  این شهرستان نسبت به رشد شهرستان‌های همجوار سال به سال غبار محرومیت و مظلومیتش بیشتر  بر چهره مردم کهگیلویه می‌نشیند.

وی در این نشست، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را مورد خطاب قرار داد و یادآورشد: اعتبارات دست سازمان مدیریت است و شما مسئول و مدیر دستگاه برنامه هستید، شهرستان کهگیلویه چه هیزم تری به شما فروخته است؟ چه جُرمی مرتکب شده است که اینگونه با اختصاص بودجه مواجه است؟

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه برای یک پروژه بعد از هفت سال ۱۲۰ میلیون اعتبار پیش بینی می کنید و معلوم نیست چه زمانی هم تخصیص پیدا کند، یادآورشد:  وقتی برخی اعتبارات را نگاه می‌کنیم، شرم‌آور است.

موسوی با تاکید براینکه نگاه خود را در توزیع اعتبارات تغییر بدهید و مردم کهگیلویه را ببینید، ادامه داد: دلتان به حال این شهرستان بسوزد، عمق محرومیت را می‌بینید، لازم است که در توزیع اعتبارات به شهرستان کهگیلویه توجه ویژه شود.

وی گفت: شبکه توزیع آب شهرستان کهگیلویه برمی گردد به زمان انقلاب و از اوایل انقلاب در شهر دهدشت احداث شده است که لوله‌های آن غیر استاندارد و از لحاظ کیفیت و بهداشتی زیر سئوال است.

فرماندار کهگیلویه با اظهار تاسف از اینکه برای اصلاح شبکه های توزیع آب در شهر دهدشت یک ریال اعتبار پیش‌بینی نشده است، تصریح کرد: امروز شبکه‌های آب دهدشت غیر استاندارد و به لحاظ کیفی و بهداشتی مناسب نیستند، کمتر از ۶۰۰ متر در دهدشت ۵۰۰ نقطه آن حفاری شده و این در حالی است که یک ریال اعتبار برای اصلاح شبکه توزیع آب پیش‌بینی نشده است.

موسوی، شاخصه‌های توزیع بودجه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد را ناعادلانه عنوان و اظهارداشت: کهگیلویه با دو هزار و ۸۰۰ کیلومتر وسعت و جمعیت ۱۳۲ هزار نفری روز به روز غبار مظلومیت و بدبختی بر چهره مردم و بخش‌های آن نمایان‌تر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز