خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

برگزاری مراسم معارفه فرماندار جدید کهگیلویه / انتقاد نیکبخت از مسئولان استانداری و نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۳۵۵

با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری ، مسئولان استانی و شهرستانی امام جمعه دهدشت و قلعه رئیسی ،شورای تامین و اعضای شورای اداری شهرستان، مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،جعفر نیکبخت سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: خدمت به مردم عبادت است و مردم شهرستان کهگیلویه قانع و کم توقع بوده که همین قناعت و کمک توقعی سبب شده که محرومیت زیادی در این منطقه حاکم باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه برای توسعه یک منطقه نیاز به امکانات است، اظهارداشت:برای مدیریت در این شهرستان تجهیزات و امکانات لازم هست که متاسفانه کهگیلویه از این موضوع رنج می برد.

وی با اظهار تاسف از اینکه در دوران مدیریت وی، اختیار و آزادی مدیریتی به وی داده نشد، خاطرنشان کرد: فرماندار برای کار باید آزادی و اختیار نیاز دارد که این اختیار و آزادی از ما سلب شده بود.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه با انتقاد از دخالت‌های متعدد در انتصابات وی ، تصریح کرد: دخالت‌ها باعث شد که عزل و نصب نداشته باشیم و این دخالت ها نفوذ فرماندار را بر زیردستان کم کرده و موجب شد برخی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان به خوبی از فرمانداری کهگیلویه حرف شنوی نداشته باشند و مصوبات جلسات فرمانداری را اجرایی نکنند.

نیکبخت افزود: نامه نگاری‌های فراوانی برای انجام امورات مختلف از سوی ما با استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام شد  اما متاسفانه این نامه ها بدون جواب بود که این نشان از نامهربانی‌ها داشت.

وی در ادامه با اشاره به مخالفت امام راحل با کاپیتولاسیون هم ادامه داد: کاپیتولاسیون در واقع نقض آشکار استقلال و حاکمیت می باشد که این تبعیض ها در شرایط فعلی مدیریت فرمانداری کهگیلویه مشهود است.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: از روز اول تودیع و معارفه نامهربانی ها با من شروع شد و هنوز ادامه دارد.
 
وی افزود: نامهربانی‌ها از حوزه استانداری شروع شد و‌ تا جایی ادامه پیدا کرد که با مدیر کل سیاسی درگیری لفظی داشتیم، حتی فرم اطلاعاتی بنده  نیز پس از شش ماه تکمیل و ارسال نشد که با پادرمیانی نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی فرم اطلاعاتی تکمیل و تایید شد.

وی از عملکرد نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی  هم انتقاد کرد و ادامه داد: نامهربانی‌ها ادامه داشت تا وقتی که نامهربانیهای نماینده محترم هم اضافه شد.
 
سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: در مجموع این دوران را به نام مدیریت نامهربانی ها نامگذاری کردم و قطعاً می‌دانیم وقتی فضا ناآرام باشد در آن فضا انگیزه کاری از بین خواهد رفت و حاشیه ها بر متن سوار می‌شود.
 
نیکبخت گفت: به خاطرمردم و همکاری نکردن با فرمانداری، در بهمن ماه تصمیم به استعفا کردم که با وقوع سیل در  سفرهای نوروزی به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " علیرضا اتابک " به عنوان فرماندار کهگیلویه جایگزین " جعفر نیکبخت " شد.
 
نیکبخت بیش از یکسال سرپرست فرمانداری کهگیلویه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز