خبرگزاری کار ایران

نهضت شبانه آسفالت در سطح شهر قزوین اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۵۶۱

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: عملیات نهضت شبانه، تراش آسفالت، درزگیری، مرمت و لکه‌گیری معابر شهر قزوین در حال اجرا است.

به گزارش ایلنا، رضا کیماسی با اعلام این خبر گفت: نهضت شبانه آسفالت که در سال گذشته با استقبال خوبی از طرف شهروندان مواجه شده بود در سال جاری نیز در برنامه کاری این سازمان قرار گرفت و در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین ادامه داد: به دلیل گرمای شدید هوا، در فصل تابستان و شلوغی معابر در طول روز و همچنین ایجاد رفاه، برای تردد شهروندان در سطح این شهر، طرح در قالب نهضت شبانه اجرا می‌شود.

وی اعلام کرد: اجرای عملیات نهضت شبانه آسفالت به چهار قسمت تقسیم می‌شود که شامل روکش آسفالت، تراش آسفالت، درزگیری و ترمیم و لکه گیری با دستگاه مکانیزه فلاسک است.

این مسئول با اشاره به اینکه چنانچه ترمیم آسفالت معابر صورت نگیرد، خرابی آسفالت بیشتر شده و تردد وسایل نقلیه با مشکل مواجه می‌شود، عنوان کرد: در این عملیات ابتدا محل خرابی با دستگاه، تراش داده شده و پس از نظافت و باد گیری، اخذ تراکم لازم در محل مورد نظر قیر پاشیده می‌شود و در پایان اجرای آسفالت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به معابری که در قالب نهضت شبانه، روکش آسفالت، تراش و مرمت و لکه گیری آسفالت، می‌شوند، گفت: این عملیات در منطقه دو حد فاصل چهار راه ولیعصر تا بازیگاه کودک بصورت رفت و برگشت و عملیات درزگیری نیز در منطقه دو حد فاصل چهار راه ولیعصر تا پل طالقانی و ترمیم و لکه گیری با دستگاه مکانیزه فلاسک در منطقه یک راستگرد بلوار جمهوری از سوی اکیپ‌های اجرایی این سازمان اجرا می‌شود.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین با بیان اینکه با توجه به اجرای این پروژه، ایمن سازی معبر بلوار شهید بهشتی در برنامه کاری قرار گرفت، گفت: این خیابان با علائم راهنمایی و رانندگی ایمن سازی و از روبات‌های آدم نمای اعلام خطر نیز برای هدایت رانندگان به مسیر مناسب استفاده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز