خبرگزاری کار ایران

از سوی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ؛

تمهیدات ترافیکی ۲۲ بهمن تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۴۱

از ساعت ۲۳ روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه دو مسیر داخلی و خارجی میدان آزادی به منظور برپایی مراسم ۲۲ بهمن مسدود و تردد در این میدان کاملاً ممنوع است.

ایلنا: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در نشست کمیته هماهنگی ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن محدودیت‌ها و اقدامات ترافیکی در نظر گرفته شده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در تشریح تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: از ساعت ۲۳ روز دوشنبه ۲۱ بهمن‌ماه دو مسیر داخلی و خارجی میدان آزادی به منظور برپایی مراسم ۲۲ بهمن مسدود و تردد در این میدان کاملاً ممنوع است.

سردار رحیمی افزود: این مرحله اول محدودیت توقف و تردد مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن است که از میدان آزادی شروع می‌شود و در مرحله بعدی محدودیت‌ها در مسیرهای تعیین شده راهپیمایی از ساعت ۶ صبح ۲۲ بهمن به تناسب حجم ورود مردم به مسیر‌ها اعمال می‌شود.

سردار رحیمی در ادامه گفت: نمایندگان تمام سازمان‌هایی که در اجرای مراسم راهپیمایی مراسم ۲۲ بهمن نقش دارند از ساعت ۶ صبح در مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ حضور پیدا خواهند کرد که تمام مسیر‌ها رویت و هماهنگی‌های لازم برای دست‌اندرکاران اجرایی مراسم صورت می‌گیرد.

وی همچنین افزود: در مسیر جناح هم شهرداری به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند تا در روز ۲۲ بهمن این مسیر برای راهپیمایان آماده شود و تدابیر انتظامی و ترافیکی لازم در این مسیر به خوبی اجرا شود.

وی تصریح کرد: تمهیدات ترافیکی امسال برای شهروندان به گونه‌ای در نظر گرفته شده است که بتوانند تا نزدیک‌ترین محل به مسیرهای اصلی راهپیمایی با خودروهای شخصی یا وسایل حمل و نقل عمومی برسند و این در حالی است که فضای پارک و نگهبانی از وسایل نقلیه آن‌ها تا پایان مراسم در نظر گرفته شده است.

ر حیمی ادامه داد: تا یک تقاطع قبل از محل راهپیمایی(آزادی) مردم می‌توانند با خودروی شخصی حاضر شده و خودرو را در این محل پارک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز