خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری سارقان حرفه ای باغات انبه در میناب

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۲۴۰

با هوشیاری و تلاش پلیس میناب چهارنفر سارقان حرفه ای باغات با ۶ فقره سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرمانده انتظامی شهرستان میناب در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت باغات در مناطق روستایی شهرستان میناب و متواری شدن سارق یا سارقان پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های مستمر و هدفمند ۴ نفر از سارقان سابقه دار و حرفه ای باغات کشاورزی را شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهمان را در حین سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ عباس قاسمی اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به ۶ فقره سرقت اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: دستگیری این باند سارق حرفه ای و سابقه دار، موجب رضایتمندی شهروندان و کشاورزان زحمتکش شد که لازم است شهروندان بویژه باغداران و کشاورزان با گماردن نگهبان و افراد مطمئن در باغات خود در پیشگیری از وقوع سرقت بیش از پیش با نیروی انتظامی همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز