خبرگزاری کار ایران

مدیر منابع آب شهرستان قیروکارزین خبر داد؛

رفع تصرف و آزادسازی یک هکتار از بستر و حریم رودخانه قره آغاج

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۱۴۰

مدیر منابع آب شهرستان قیروکارزین گفت: در سال جاری براساس اولویت های مختلف، عملیات آزادسازی بستر و حریم رودخانه قره آغاج به طور جدی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، فتحی افزود: از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی در خواست می شود جهت جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان در خصوص  موارد   واقع شده در حریم و بستر رودخانه ها، انهار و مسیل ها قبل از هرگونه اقدام، با مراجعه به امور منابع آب شهرستان قیروکارزین برای مشخص شدن بستر و حریم  قانونی به صورت دقیق استعلام کنند.

فتحی بیان داشت: به استناد تبصره ۳ و ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب هرگونه ایجاد باغ و ساخت و ساز در بستر و حرایم کمی و کیفی رودخانه ها ممنوع است و امور آب براساس وظایف حاکمیتی که برعهده دارد نسبت به برخورد با متخلفان و قلع و قمع باغات ،اعیانی های ایجاد شده در حریم بستر رودخانه قره آغاج اقدام می کند.

وی اظهار کرد: با دستور قضایی آزادسازی بستر و حریم رودخانه قره آغاج  در محدوده تنگ کارزین به میزان یک هکتار انجام و اعاده وضع به سابق شد.

فتحی افزود: این اقدام ها در راستای اجرای قانون و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه ها و همچنین پیشگیری از بروز خسارات جانی و مالی در سیلاب های احتمالی انجام می شود.

مدیرامور منابع شهرستان قیروکارزین در پایان گفت: این اقداما ها به طور دائم و به طور جدی در حال انجام است و این مدیریت برابر الزام های قانونی و طی نمودن مراحل قضایی اقدام به رفع تصرف در هر نقطه شهرستان می کند و در این راستا از زحمات نمایندگان دستگاه قضا و نیروی انتظامی تشکر و قدر دانی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز