خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی تاکستان:

17 ساخت و ساز غیرمجاز در تاکستان تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۱۵۶

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان گفت: 17 ساخت و ساز غیرمجاز در اراشی کشاورزی شهرستا تاکستان تخریب شد که شامل 12 مورد در اسفرورین و 5 مورد در ضیاء آباد است.

به گزارش ایلنا، حشمت الله رحمانی با بیان این مطلب افزود: با انجام دو مرحله تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان، ۳.۹ هکتار از اراضی کشاورزی به وضعیت سابق بازگشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ادامه داد: در راستای مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی، با حضور نماینده دستگاه قضایی، نماینده بخشداری، مدیر امور اراضی شهرستان و نیروی انتظامی این ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب و قلع و قمع شدند.

وی اظهار کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز شامل دیوارکشی، گودبرداری، تخلیه مصالح و پی کنی بوده که با تخریب آن‌ها بخش قابل توجهی از اراضی کشاورزی احیا شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان به صورت مستمر تخلفات در حوزه تغییر کاربری غیرمجاز را رصد کرده و با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی به تخریب ساخت و سازها و مقابله با این پدیده اقدام می‌کند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان ضمن تاکید بر گشت زنی مستمر، از مسئولان محلی مثل شوراها و دهیاران واقع در این شهرستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز