خبرگزاری کار ایران

رگبار باران و سیلابی شدن رودخانه ها در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۹۹۹

تقویت سامانه فصلی مونسون امروز،دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد، و سیلابی شدن رودخانه ها در هرمزگان می‌شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز آسمان استان صاف تا قسمتی ابری،در ساعات صبحگاهی در مناطق ساحلی با مه صبحگاهی و در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات استان با افزایش ابرناکی، رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد و در مناطق مستعد احتمال وقوع تگرگ پیش بینی می شود.

توصیه می شود از قرار گیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.

 در ساعات بعد از ظهر و شب در مناطق دریایی تنگه ی هرمز و دریای عمان با وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی،دریا مواج خواهد شد.وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی در غالب مناطق دریایی استان تا اواخر وقت روز چهارشنبه 29 تیرماه تداوم خواهد داشت.طی این مدت دریا نسبتا مواج پیش بینی می شود و شرایط برای دریانوردی مساعد نخواهد بود.

 در غالب نقاط استان کاهش 1 تا 3 درجه ای دما پیش بینی می شود.

توصیه های هواشناسی :

1.با توجه به وقوع بارشهای رگباری ،رعد و برق و احتمال سیلاب از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

2. با توجه به مواج بودن دریا از تردد شناورهای سبک خودداری شود و تمهیدات لازم بویژه در دریای عمان و تنگه ی هرمز صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز