خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش:

برای تعیین سرمربی تیم ملی منتظر نظر فدراسیون فوتبال هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۷۲۹

وزیر ورزش و جوانان گفت: برای تعیین سرمربی تیم ملی منتظر نظر فدراسیون فوتبال هستیم و وزارت ورزش نظر فنی نمی دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حمید سجادی در حاشیه تجلیل از مدال‌آوران پاراالمپیکی در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: وزارت ورزش در کنار فدراسیون قرار دارد و از آن حمایت می کند و با هر گزینه سرمربی تیم ملی فوتبال، چه ابقا کادر فنی و چه تغییر آن و یا انتخاب گزینه داخلی و یا گزینه خارجی، چه گران قیمت باشد و یا با هر نوع قرارداد و مبلغی موافقت می کنیم.

وی گفت: برای تعیین سرمربی تیم ملی منتظر نظر فدراسیون فوتبال هستیم، وزارت ورزش نظر فنی نمی دهد و مطابق قرار قبلی، بناست امروز یکشنبه جلسه مشترک هیات رییسه فدراسیون فوتبال و کمیته فنی برای انتخاب سرمربی برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: با هر تصمیم فدراسیون فوتبال اگر نشات گرفته از مسائل تحلیل شده فنی و کارشناسی باشد، موافقیم و وزارت ورزش و جوانان به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال احترام می‌گذارد.

سجادی از اهتمام ویژه رییس جمهور برای رقابتهای جام جهانی قطر خبر داد و گفت: معاون اول رییس جمهور مسوول کمیته ویژه رقابتهای جام جهانی فوتبال قطر است و دولت از زوایای مختلف اقتصادی، فرهنگی و فنی از تیم ملی فوتبال در مسابقات جام جهانی قطر حمایت می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: بنا بر سفارش رییس جمهور، وزارت ورزش هیچ محدودیتی برای حمایت از تیم ملی فوتبال ندارد، رییس جمهور تاکید کرد وزارت ورزش و جوانان از هیچ خدمتی در راستای یکپارچگی، هماهنگی و تقویت شرایط روحی و جسمی تیم ملی فروگذار نکند و هر اقدام لازم در این خصوص را انجام دهد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از صدور حکم مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی خبر داد و گفت: به زودی حکم مدیر کل علی اکبر هاشمی جواهری به او ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز