خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش مطرح کرد؛

استقبال از تصمیم مجمع برای کنار گذاشتن کفاشیان / مجمع آستین‌ها را بالا بزند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۷۰

اگر رای مجمع بر تغییر رئیس فدراسیون باشد، ما استقبال می‌کنیم و اگر هم رای آنها بر تغییر نباشد، باز هم از آن استقبال می‌کنیم زیرا موضع ما همان موضع مجمع است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که آیا از تغییر رئیس فدراسیون فوتبال استقبال می‌کنید؟ گفت: اگر رأی مجمع به تغییر باشد، استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در نشست خبری امروز یکشنبه خود که در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در پاسخ به سئوال که آیا از تغییر در ریاست فدراسیون فوتبال استقبال می‌‎کنید؟ عنوان کرد: فدراسیون‌ها نهاد غیر‌دولتی هستند که بر اساس اساسنامه حرکت می‌کنند. حرکت فدراسیون‌فوتبال هم باید بر اساس اساسنامه باشد. مجمع عمومی فدراسیون ۷۴ نفر هستند که به زعم ما جزو عصاره فوتبال هستند. آنها باید بررسی کنند که چگونه شرایط اصلاح می‌شود.

وزیر ورزش همچنین تاکید کرد: اگر شرایط فوتبال مناسب است، باید مجمع آن را تقویت کند، اما اگر مناسب نیست راه اصلاح آن را پیدا کند. فرض بر اینکه این افراد در فضای‌دموکراتیک برای مجمع انتخاب شده‌اند و همگی متخصص هستند، پس باید آستین‌ها را بالا بزنند. اگر رأی مجمع بر تغییر رئیس فدراسیون باشد، ما استقبال می‌کنیم و اگر هم رأی آنها بر تغییر نباشد، باز هم از آن استقبال می‌کنیم، زیرا موضع ما همان موضع مجمع است.

گودرزی با اشاره به اینکه فوتبال‌ایران در همان سطح سال ۱۹۷۸ باقی مانده و از این سال تاکنون حرکت رو به جلو نداشته، افزود: باید فدراسیون‌فوتبال در این زمینه کارشناسی، مطالعه و آسیب‌شناسی کند و وزارت‌ورزش و دولت هم این فدراسیون را کمک خواهند کرد تا نقایص را در جهت توسعه رفع کند. فدراسیون‌فوتبال هم مثل سایر فدراسیون‌ها یک فدراسیون است و باید در جهت توسعه گام بردارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز