خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی پتروشیمی شیراز اعلام کرد:

افزایش ۱۸۷ درصدی فروش محصولات پتروشیمی شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۴۰۴

روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز اعلام کرد: در سه ماهه نخست سال جاری این شرکت علی رغم شرایط خاص فروش بازارهای جهانی به دلیل نزدیک شدن به فصول کم مصرف محصول، توانست در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به افزایش ۱۸۷ درصدی در ارزش فروش محصولات دست یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شیراز عملکرد دومین شرکت پتروشیمی اوره ساز بزرگ کشور در سه ماهه اول ١٤٠١ درخشان است، شرکت پتروشیمی شیراز در حوزه فروش محصولات  با رقم قابل توجه ۴۹ هزار میلیارد ریالی در فروش انواع محصولات خود نسبت به دوره مشابه ، افزایش ۱۸۷ درصد در ارزش محصولات داشته است.

بر اساس این گزارش این مقدار تولید و  فروش  رکورد بی سابقه ای در فروش محصولات در مقایسه با دوره های مشابه را نشان می دهد.

بر این اساس، به‌رغم شرایط فروش بازارهای جهانی به دلیل نزدیک شدن به فصول کم مصرف محصول، شرکت توانسته در مقایسه با دوره مشابه افزایش  ۱۲ درصدی مقدار در فروش محصولات داشته باشد.

شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر منابع انسانی ارزشمند خود ، همواره با تلاش بی وقفه و دلسوزانه هدف تولید محصولات باکیفیت را دنبال نموده و طی سالهای متمادی بالاتر از ظرفیت اسمی محصولات خود را ارائه داده است.

عمده ترین محصولات پتروشیمی شیراز اوره، آمونیاک، اسید نیتریک، نیترات آمونیوم و متانول است. 

پتروشیمی شیراز به عنوان قدیمی ترین پتروشیمی کشور  سال ١٣٣٨ در نزدیکی شهر مرودشت و در مسیر رودخانه کُر تأسیس شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز