خبرگزاری کار ایران

زمینه اشتغال ۸۰ درصد از زندانیان قزوین فراهم می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۸۹۶

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان قزوین از هدفگذاری برای اشتغال ۲ هزار زندانی تا پایان سال جاری با کمک سرمایه‌گذاری و طرح‌های تولیدی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا جهانگیری با اعلام این خبر گفت: در این برنامه قرار شده تا با کمک سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان زمینه اشتغال ۸۰ درصد از زندانیان قزوین فراهم شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان قزوین اضافه کرد: هشت میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات برای کمک به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در نظر گرفته شده که بتوانند به نحو مقتضی به اشتغالزایی زندانیان بپردازند.

جهانگیری بر توسعه طرح‌های اشتغالزایی در زندان تاکید کرد و گفت: دستمزدی که بابت این کار به زندانیان داده می‌شود معیشت آن‌ها را تقویت کرده و اشتغال آن‌ها باعث اصلاح تربیتی زندانیان می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه بخشی از این اشتغالزایی در ابتدای مردادماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: قرار شده که با انجام مونتاژ قطعات خودرو و اشتغال به صورت نشسته شرایط کار زندانیان در استان قزوین فراهم شود. 

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان قزوین خاطرنشان کرد: سیاست‌های حمایتی و تشویقی بسیار خوبی برای اشتغالزایی زندانیان فراهم شده است؛ به عنوان مثال تصمیم داریم تولیدات داخل زندان از معافیات مالیاتی برخوردار شوند.

جهانگیری یادآور شد: برنامه توسعه اشتغال با هدف ارتقای کمک معیشتی زندانیان از برنامه‌های دارای اولویت قوه قضاییه بوده و استان قزوین در این راستا پیشگام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز