خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور زندان‌های استان:

دو هزار گواهی فنی و حرفه‌ای برای زندانیان قزوین صادر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۶۱

مدیرکل امور زندان‌های استان قزوین گفت: در سال گذشته با برگزاری کارگاه‌های آموزشی دو هزار گواهی فنی و حرفه‌ای برای زندانیان صادر شد که این مهارت آموزی‌ها در اشتغال برای َآن‌ها تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حمیدرضا جهانگیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اشتغال زندانیان گفت: با توجه به اینکه در طرح تحول اشتغال از اهمیت بالایی برخوردار است، در راستای مهارت آموزی زندانیان کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شود تا در زمینه اشتغال مددجویان فراهم شود.

مدیرکل امور زندان‌های استان قزوین ادامه داد: سهم اشتغال محکومان استان 8 درصد در نظر گرفته شده که از این میزان 70 درصد تحقق پیدا کرده است؛ ضمن اینکه برای تمام تولیدات و خدمات مددجویان حق الزحمه در نظر گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: با اقدامات صورت گرفته تا کنون یک‌هزار و 200 مددجو مشغول به کار هستند و 4 درصد آن‌ها دارای اشتغال پایدار هستند، همه بانوان زندانی استان هم دارای شغل هستند.

این مسئول ادامه داد: در مجموع در سال گذشته یک میلیارد وام برای 70 نفر پرداخت شد؛ همچنین برای اشتغالزایی زندانیان پس از آزادی یک میلیارد و 200 میلون تومان تسهیلات به کارفرمایان پرداخت شد که این میزان زمنیه فعالیت 50 نفر فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز