خبرگزاری کار ایران

در استودیو ایلنا مطرح شد/ قسمت سوم

آموزش و اشتغال زندانیان در دستور کار اتاق بازرگانی قزوین قرار دارد/ ساخت صفر تا صد پروژه پلیس امنیت اقتصادی+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۰۱۲

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی علاوه بر اقداماتی که برای مقابله با کرونا انجام شد، آموزش و اشتغال زندانیان در دستور کار قرار دارد و تفاهم نامه‌ای با مرکز فنی و حرفه‌ای داریم و امیدواریم کارخانه نوآری را که از نیازهای استان است راه‌اندازی کنیم.

مهدی بخشنده با حضور در برنامه گفت‌وگو محور ضلع سوم استودیو خبری ایلنا در پاسخ به پرسش درباه اقدامات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در مقابله با کرونا و مسئولیت اجتماعی گفت: ما ادعا داریم که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، تشکلی قوی و قانونی در حوزه کسب و کار است و استان قزوین در هر چهار حوزه ثروتمند و در سطح در کشور و منطقه تاثیرگذار است؛ از این رو در راستای مسئولیت اجتماعی فعالیت‌هایی را در نظر گرفتیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین ادامه داد: فعالان اقتصادی واقعی و نه آن دسته از افرادی که به هوای استفاده از رانت‌ها و  ویژه خواری اسم خود را فعال اقتصادی می‌گذارند در عرصه کرونا همراهی خوبی داشتند؛ چرا که ما در این جامعه کار می‌کنیم و سود می‌بریم و بنابراین در حل مشکلات و بحران‌های جامعه نیز مسئولیت داریم.

وی عنوان کرد: در دور پنجم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در سیل غرب کشور با همکاری بسیج سازندگی مصالح ساختمانی 28 واحد مسکونی را تامین کردیم.

این مسئول ادامه داد: در ایام کرونا اهدای ونتیلاتور و دستگاه ضدعفونی مدرن در سطح مراکز درمانی را داشتیم؛ همچنین برای رفع نیازهای دو بیمارستان ولایت و بوعلی آمادگی داشتیم، مشارکت در تامین بسته‌های معیشتی و تجلیل از 2 هزار و 600 نفر از کادر درمان از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بود.

وی بیان کرد: درحال ساخت پلیس امنیت اقتصادی استان هستیم و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ساخت صفر تا صد پروژه را بر عهده گرفته است.

بخشنده گفت: برای حفظ بهتر محیط زیست و تجلیل از محیط بانان نیز اقداماتی صورت گرفته است؛ ضمن اینکه درختکاری نیز در برنامه‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی وجود دارد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین گفت: نهادینه شدن حضور مردم و مشارکت آن‌ها در حل امور دارای اهمیت است؛ امروز ما رو به توسعه هستیم و یکی از نشانه‌های توسعه یافتگی حضور فعال مردم در دردهای اجتماعی است و اتاق بازرگانی در این امر شرکت دارد و دوره‌های بعد نیز این روند را ادامه خواهند داد.

 

حجم ویدیو: ۱۱۵.۸۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۶:۲۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز