خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها مطرح کرد:

استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال زندانیان و کمک به معیشت خانواده‌های آنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۱۶

رئیس سازمان زندان‌ها گفت: طی تفاهم نامه‌ای با سازمان بسیج سازندگی از ظرفیت این سازمان برای ایجاد اشتغال زندانیان و توانمندسازی آنها و کمک به معیشت خانواده‌های آنها بهره مند خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها در مراسم امضای تفاهم‌نامه اشتغال با سازمان بسیج گفت: افرادی که ما متکلف اداره آنها هستیم امروز از ضعیفترین اقشار جامعه هستند این افراد یا از لحاظ مالی یا فکری از ضعیفترین افراد جامعه هستند و باید همه اقدامات مان را به کار گیریم تا زندگی شرافتمندانه و سعادتمندانه را پس از آزادی در زندگی خودشان پیشه کنند.

وی ادامه داد: در جهت تحقق مهمترین هدف سازمان زندانها که اصلاح و تربیت است اشتغال زایی، می تواند نقش موثری داشته باشد اشتغال زایی از اولویت های سازمان زندانهاست که این مهم با استفاده از کمک ها و ظرفیتهای مردمی، خیرین، کارآفرینان و تسهیلات دیگر و ...انجام می شود.

رئیس سازمان زندانها با اشاره به تفاهم نامه سازمان زندان‌ها با سازمان بسیج سازندگی گفت: تجربه ۴۳ سال بعد از انقلاب نشان داده اقدامات بسیج در همه مواردی که ورود کرده است چه در بخش محرومیت زدایی، چه در بخش سازندگی، اموردرمانی و ... موفق شده است چراکه بسیجیان روح افراد را نشانه می روند و دل مردم را به دست می آورند.

رئیس سازمان زندانها گفت: با این تفاهم نامه از ظرفیت سازمان بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال زندانیان و توانمندسازی آنها و کمک به معیشت خانواده زندانیان بهره مند خواهیم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز