خبرگزاری کار ایران

تعطیلی شرکت ایحا گستر شمال به دلیل معوقات بانکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۷۸۰

مدیرکل صمت گیلان گفت:شرکت ایحا گستر شمال به دلیل مشکلات مالی و معوقات بانکی تعطیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرکل صمت گیلان در بازدید از این شرکت گفت: شرکت ایحا گستر شمال که برای راه اندازی ۶۰ میلیارد تومان وام گرفته بود به دلیل ناتوانی در بازپرداخت و معوقات بانکی تعطیل شد.

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه این شرکت تولیدی با سرمایه‌گذاری حدود ۵ هزار میلیارد تومانی آماده تولید و ایجاد اشتغال است افزود: با تعطیلی این واحد صنعتی فرصت شغلی ۷۰۰ نفر از جوانان این مرز و بوم از بین رفته است.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشورگفت: در هیچ شرایطی؛ خواب سرمایه، توقف خطوط تولید و مستهلک شدن تاسیسات و بنا‌های واحد‌های صنعتی؛ منجر به دریافت مطالبات معوق و جرائم تسهیلات بانکی نخواهد شد.

وی افزود: یکی از سیاست‌های راهبردی حوزه تولید و تجارت، جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان به این حوزه است، در حالی که سرمایه گذاری‌های انجام شده توسط کارآفرینان در چالش بزرگ بانکی؛ هر روز فرو می‌روند و با اقدامات غیرکارشناسی زمینه دلخوری و گلایه شدید کارآفرینان فراهم می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با قدردانی از دستگاه قضایی استان که تاکنون حمایت‌های زیادی را برای صیانت از تولید اعمال کرده است گفت: برای راه اندازی دوباره این واحد صنعتی و جلوگیری بیشتر از اتلاف سرمایه کشور تمام تلاشم را خواهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز