خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان:

شرکت های دانش بنیان به راه‌اندازی واحد های صنعتی راکد ورود می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۷۳

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: شرکت‌های دانش بنیان به راه‌اندازی واحدهای صنعتی راکد ورود می‌کنند.

به گزارش ایلنا از رودبار، همزمان با دهه گرامیداشت صنعت و معدن با عنوان دهه تولید و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با سفر به شهرستان رودبار با حضور رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان از ۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی لوشان بازدید به عمل آوردند.

مهدی محبوبی حسن کیاده در این بازدید خطاب به صنعتگران گفت: شما خط مقدم تحقق شعار سال با عنوان ” تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” هستید.

وی با بیان اینکه حمایت از بخش تولید از سیاست‌های مهم دولت است، گفت: درب محل کار بنده و تمام همکارانم در شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان برای رفع موانع تولید به روی تولید کنندگان همیشه باز است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی لوشان و واحدهای تولیدی با تاکید بر تحقق شعار در استان اظهار کرد: در این راستا واحدهای صنعتی تولیدی به ویژه دانش بنیان باید توسعه پیدا کنند.

وی در ادامه گفت: لازم است برنامه توسعه طبق یک زمانبندی منظمی ارائه شود تا شاهد افزایش اشتغالزایی در استان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص هدف از این بازدید گفت: این بازدید با هدف برقراری ارتباط موثر بین واحد صنعتی فعال و نوآور با شرکت های فناور و دانش بنیان انجام شد.

محبوبی تاکید کرد: رونق تولید برای افرایش میزان اشتغالزایی در واحد های صنعتی استان باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: باید تمام تلاش و اهتمام ما بر رفع موانع پیش روی تولید باشد تا شاهد افزایش تولید و اشتغالزایی در استان باشیم.

محبوبی با اشاره به شعار سال گفت: در این راستا یکی از راه‌های مناسب و استراتژیک ورود شرکت‌های دانش بنیان به بحث راه اندازی واحدهای صنعتی راکد است و این شرکت ها می‌توانند با ورود به این بحث نسبت به ارائه راهکار برای بازگشایی این واحدها اقدام کنند.

‍وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با کمک همه مسئولان در سال ۱۴۰۱ شاهد جهش خوبی در صنعت استان به ویژه صنایع کوچک باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز