خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره پایش محیط زیست استان اعلام کرد؛

مراکز معاینه فنی خودرو قزوین زیر ذره بین کارشناسان محیط زیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۲۲۲

سرپرست اداره پایش و آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوزین از بازدید کارشناسان محیط زیست استان از مراکز معاینه فنی خودرو این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، رامین رمضانی با اعلام این خبر گفت: کارشناسان اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در زمان‌های مختلف و پایش‌های مکرر تمامی مراکز معاینه فنی استان را مورد پایش قرار داده و موارد مختلف را بررسی و از صحت کارایی تجهیزات اطمینان حاصل می‌کنند.

سرپرست اداره پایش و آزمایشگاه اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین تعداد ۹ مرکز معاینه فنی خودروی سبک و ۵ مرکز معاینه فنی خودروی سنگین و نیمه سنگین وجود دارد که روزانه جمعا بیش از ۷۰۰ خودرو مورد معاینه فنی قرار گرفته و تمامی مراکز بصورت مستمر مورد پایش و تحت نظارت اداره امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان هستند.

وی اظهار کرد: تست همزمان خروجی اگزوز خودروهای سبک بصورت موردی توسط کارشناسان انجام می‌شود.

این مسئول ادامه داد: ۶۰ تا ۷۰ درصد آلودگی هوای شهرهای بزرگ ناشی از تردد وسایط نقلیه موتوری بوده ومعاینه فنی منظم خودروها تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا داشته و کمک شایانی به حفظ محیط زیست می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز