خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان خبر داد؛

نجات بیمار سکته مغزی توسط اورژانس زمینی و هوایی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۵۸۷

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از نجات جان بیماری که در یکی از روستاهای آبگرم دچار سکته مغزی شده بود توسط همکاری اورژانس زمینی و هوایی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سهیل سلطانی با اعلام این خبر گفت: تماسی روز گذشته با مرکز ارتباطات اورژانس گرفته شد، حاکی از این بود که آقای 68 ساله‌ای در روستای عبدالله مسعود اولیا حصار ولیعصر آبگرم به‌دلیل سکته مغزی دچار بی حسی در اندام‌ها و مشکل در تکلم شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین  ادامه داد: پس از این تماس، کارشناسان پایگاه حصار ولیعصر به‌سرعت عازم محل موردنظر روستای عبدالله مسعود شدند، کارشناسان اورژانس پس از رسیدن به بیمار، به‌سرعت اقدامات درمانی را برای وی آغاز کردند و خوش‌بختانه پس از مدتی علائم حیاتی بیمار رو به بهبودی رفت.

وی عنوان کرد: کارشناسان اورژانس بیمار را جهت اعزام به بیمارستان، به داخل آمبولانس منتقل کردند و پس از آن به سمت پد اورژانس هوایی در حصارولیعصر حرکت کردند.

این مسئول ادامه داد: با حضور اورژانس هوایی در محل مورد نظر، بیمار توسط اورژانس هوایی قزوین به پد بالگرد اورژانس بیمارستان ولایت منتقل شد و سپس با آمبولانس پایگاه مینودر به بیمارستان بوعلی سینا قزوین انتقال داده شد که خوشبختانه با اقدام به موقع تکنسین‌های اورژانس جان بیمار نجات یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز