خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان:

اورژانس هوایی قزوین دو مصدوم سوختگی در ارتفاعات الموت را نجات داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۱۵۴

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین از نجات جان دو مصدوم حادثه انفجار پیک نیک که در روستاهای واقع در ارتفاعات الموت دچار سوختگی شده بودند توسط اورژانس هوایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سهیل سلطانی با اعلام این خبر گفت: در تماسی که صبح امروز با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین گرفته شد درخواست کمک برای نجات جان خانم و آقایی ۶۰ ساله که دچار حادثه انفجار پیک نیک شده بودند به مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی قزوین اعلام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: با توجه به آدرس اعلام شده که در اطراف روستای آواتر قرار داشت و شرایط مصدومین که دسترسی زمینی به مصدومین ممکن نبود و به دلیل شرایط حاد مصدومین که باید در کمترین زمان ممکن به بیمارستان رجایی اعزام می شدند برای نجات جان بیمار درخواست اورژانس هوایی داده شد.

وی عنوان کرد: با حضور اورژانس هوایی در محل مورد نظر و فداکاری تیز پروازان اورژانس هوایی، کارشناسان اورژانس قزوین به بالین مصدومین رسیدند و اقدامات درمانی برای آقا و خانم ۶۰ ساله که دچار سوختگی ۳۰ درصد شده بودند توسط اورژانس هوایی قزوین به پد بالگرد اورژانس بیمارستان ولایت منتقل شدند و سپس با آمبولانس پایگاه مینودر به بیمارستان رجایی انتقال داده شدند که خوشبختانه با اقدام به موقع کارشناسان اورژانس جان بیمار نجات یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز