خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان:

اورژانس هوایی قزوین جان دو بیمار را نجات داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۱۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: در یک عملیات به طور همزمان اور|ژانس هوایی قزوین جان دو بیمار در منطقه الموت را نجات داده و آن‌ها را به بیمارستان بوعلی منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سهیل سلطانی با اشار به اورژانس هوایی برای نجات جان بیماران گفت: اورژانس هوایی برای نجات جان مادر 60 ساله که دچار مارگزیدگی شده بود و به علت صعب العبور بودن منطقه امکان اورژانس زمینی وجود نداشت به منطقه الموت اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین ادامه داد: اورژانس هوایی قزوین به سرعت به محل حادثه اعزام شده و با تلاش و پیگیری‌های فراوان اقدامات درمانی پیشرفته در جهت نجات جان بیمار انجام شد.

وی عنوان کرد: در هنگام اعزام مادر ۶۰ ساله به بیمارستان همزمان کارشناسان پایگاه رازمیان نیز درخواست اورژانس هوایی برای آقای ۷۲ ساله داشتند که بیمار مشکوک به سکته قلبی بود.

این مسئول ادامه داد: این بیمار توسط آمبولانس رازمیان از درمانگاه رجایی دشت به بیمارستان بوعلی در حال اعزام بود که بنا به شرایط خاص و ویژه بیمار که باید در کوتاه‌ترین زمان به بیمارستان بوعلی منتقل می‌شد، اورژانس هوایی در پد بالگرد رجایی دشت بیمار را تحویل گرفت و هر دو بیمار به پد بالگرد بیمارستان ولایت منتقل شدند.

سلطانی گفت: آمبولانس اورژانس پایگاه رازی و مینودر قزوین هم پس از رسیدن بالگرد اورژانس هوایی قزوین، دو بیمار ۶۰ و ۷۲ ساله و را به بیمارستان بوعلی اعزام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز