خبرگزاری کار ایران

با رفع موانع تولید؛

زمینه اشتغال 10 هزار قزوینی فراهم شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۷۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سال گذشته مسائل و مشکلات 447 واحد تولیدی مرتفع و 27 واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشت و زمینه اشتغال و بازگشت به کار حدود 10 هزار نفر نیز فراهم شد.

به گزارش ایلنا، علی شعبانی در بازدید از چند واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و البرز گفت: دستگاه قضایی در بحث صنعت و تولید به صورت مستقیم وظیفه‌ای برعهده ندارد، اما در راستای پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه و در جهت عمل به تاکیدات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، تحقق شعار سال و سیاست‌های کلان قوه قضاییه در بحث تحقق اقتصاد مقاومتی ورود کرده و اقدامات نیز اثرگذار بوده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: امیدواریم در سال جاری میزان آمار رفع موانع واحدهای تولیدی و اشتغالزایی ارتقاء یابد، زیرا هرچقدر چرخ اقتصاد کشور در گردش باشد بدون شک کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی را شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: برای مسائل و مشکلات حوزه صنعت و تولید نمی‌توان نسخه واحد در نظر گرفت و به همین خاطر تمامی این موارد باید به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد، تا بتوان در راستای حل مشکلات تصمیمات دقیق و کاربردی اتخاذ کرد.

مقام ارشد قضایی اتسان قزوین تصریح کرد: به زودی قرارگاه رفع موانع تولید در دستگاه قضایی استان فعال می‌شود تا مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان به صورت میدانی مورد بررسی قرار گیرد و سپس با مطرح کردن موارد در نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان بتوان نسبت به مرتفع کردن آن‌ها اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استان برای حل مشکلات صنعت وارد میدان عمل شده‌اند و اقدامات آن‌ها جای تقدیر دارد و در این راستا باید اندک مسائل و مشکلات که ناشی از موارد قانونی و عدم همراهی برخی دستگاه‌ها است، از میان برداشته شود تا تولیدکنندگان در کمال امنیت به تولید بپردازند و قطعاً انتظاراتی از صنعتگران وجود دارد که آن‌ها نیز باید برآورده شود و تعاملات باید دوسویه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز