خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری استان:

اجرای طرح حدنگاری در قزوین گامی بلند برای پیشگیری از زمین خواری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۴۸۵

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: اجرای طرح حدنگاری یکی از موضوعات سند تحول قضایی بوده و در پیشگیری از زمین خواری گامی بلند است و لازم است اسناد اراضی ملی تا دو ماه آینده آماده شود تا رسیدگی به مشکلات و پیشگیری از جرایم این حوزه تسهیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فولیان در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، گفت: محیط زیست و منابع طبیعی یکی از مصادیق بیت المال است و از این رو تلاش برای صیانت از آن‌ها و عدم فعالیت سودجویان ضرورت دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین ادامه داد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های دستگاه قضا هم در مرحله پیشگیری از وقوع جرم و هم در مرحله رسیدگی از پرونده‌ا موضوع انفال و مناطع طبیعی و محیط زیست است.

وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت انفال و مناطبع طبیعی با سهل انگاری مدیران در صیانت از این منابع به طور جدی برخورد خواهد شد و باتوجه به کمیته‌ای که برای صیانت از اراضی ملی تشکیل شده موضوع به صورت تخصی بررسی خواهد شد و وظایف ادارات در آن مشخص می‌شود.

فولیان گفت: حمایت از حقوق عامه در زمینه‌های مختلف از وظایف ما است و اجرای طرح حدنگار در جلوگیری از مفاسد و تغییر کاربریاراضی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز