خبرگزاری کار ایران

در ۳ ماهه اول سالجاری انجام شد؛

صدور 400 گواهینامه صادراتی و وارداتی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۰۸

مدیرکل استاندارد استان اردبیل از صدور بیش از 402 گواهینامه ارزیابی انطباق صادراتی و وارداتی در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، هاشم علایی با اعلام این خبر افزود: در ۳ ماهه اول، تعداد  402 گواهینامه ارزیابی انطباق صادراتی و وارداتی در استان صادر شده است.  

وی افزود: 44 فقره از این گواهینامه ها از نوع ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و 358 فقره نیز از نوع ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی بوده و نسبت به برنامه عملیاتی پیش بینی شده به ترتیب 42 درصد و 140 درصد تحقق عملکرد داشته ایم.

علایی افزود: بیشترین اقلام صادراتی در سالجاری شامل خرما، کشمش، زر آلوی خشک ( قیصی )، روکش ملامینه آغشته، زغال صنعتی تهیه شده از آخال و ماسه سیلیسی بوده که پس از ارزیابی و بررسی کارشناسان این اداره کل و آزمایشگاه های همکار تاییدصلاحیت شده، به مقصد کشورهای روسیه، گرجستان، عراق و جمهوری آذربایجان صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به ابلاغ بسته حمایتی سازمان ملی استاندارد ایران  خاطر نشان کرد: این بسته حمایتی با تاکید بر تسهیل فضای کسب و کار در حوزه صادرات و واردات کالا و تامین مواد اولیه و حد واسط واحد های تولیدی کشور تدوین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز