خبرگزاری کار ایران

شانزدهمین کنگره سازمان عدالت و آزادی آخر هفته برگزار می شود ؛

طاهری : در چهارچوب قانون اساسی حرکت کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۵۹۸

دبیرکل حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی گفت: برای ما اصولگرا و اصلاح طلبی مبنای انتقاد نبوده است؛ اگر حرکت درستی در میان اصولگرایان بود، تقدیر و اگر اصلاح طلبان اشتباهی داشتند نقد کردیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیر طاهری در آستانه کنگره این سازمان اظهار داشت:حزب عدالت و آزادی در بیست و پنجمین سال فعالیت خود، مجزا از چهارچوب ها و رانت های قدرت بوده و از پس همه فراز و نشیب ها سر سالم به در برده است. 

وی ادامه داد: این که چنین مجموعه ای برآمده از گفتمان دوم خرداد بتواند اتفاقات زیادی را از سر بگذراند واقعا کارکوچکی نیست؛ این اعتدال و امید و عقلانیت سبب پایدار بودن این مجموعه بوده است.

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی افزود:مواضع سازمان عدالت و آزادی کاملا بنیادین بوده  و هیچگاه درگیر ماجراجویی و نوسانات روزگار نشده است. 

وی خاطرنشان کرد:آغاز فعالیت حزب ما در اصفهان بوده و کسانی که فعالیت سیاسی دارند می‌دانند که کارسیاسی در فضایی غیر از مرکز چه دشواری هایی دارد و معتقدیم حضور این حزب در اصفهان به نفع اصفهان بوده است. 

طاهری ادامه داد: فعالیت سازمان حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی نه تنها در سیاست که با قوت در حوزه های محیط زیستی و فرهنگی نیز کار کرده است. به طوریکه در دوران شیوع کرونا مجموعه بهداشتی و اتاق اکسیژن در فنوج سیستان و بلوچستان ایجاد کردیم.

دبیرکل سازمان عدالت و آزادی تاکیدکرد: این سازمان خود را محدود و محصور به سیاست نکرد و همیشه در موضع کنشگر واقعی بود و در سخت ترین شرایط هم نگاه نقادانه و کارشناسانه خود را داشته است.

وی افزود:برای ما اصولگرا و اصلاح طلبی مبنای انتقاد نبوده اگر حرکت درستی در میان اصولگرایان بود تقدیر و اگر اصلاح طلبان اشتباهی داشتند نقد کردیم.

طاهری افزود: ما همواره به دنبال استقلال حزبی بودیم و در انتخابات اخیر تنها به دنبال ادامه ارتباط با نهاد قدرت نبودیم و با قوت ایستادیم و نگاه خود را مطرح کردیم.ما همیشه در چهارچوب قانون اساسی حرکت کرده ایم؛ شاید نگاه منتقد داشته ایم اما هیچگاه خود را خارج از قانون اساسی ندیدیم و هدفی والا به نام حفظ ایران از شرایط نامطلوب داریم.

انتخابات شورای مرکزی و دبیرکل در کنگره امسال  

قائم مقام سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی در نشست خبری کنگره این سازمان گفت: سازمان عدالت و آزادی تنها حزبی است که در مرکز کشور نیست و اصفهان مرکز این حزب است.

علی ناظم زاده با اشاره به اینکه امسال پس از وقفه کرونا، مجددا کنگره به صورت حضوری برگزار می شود اظهار داشت: افتخار ما این است که شانزدهمین کنگره را از سال ۱۳۸۷ به صورت مانا برگزار می کنیم.

 وی ادامه داد: در شرایطی فعالیت می کنیم که برهمه ثابت شده چقدر فعالیت سیاسی برای همه احزاب سخت است و سازمان ما نیز از لحاظ حیات سیاسی اصلاح طلبانه چه در دولت گذشته و چه در زمان دولت آقای احمدی نژاد که اعتقادی به فعالیت سیاسی نداشت راه خود را پیموده است.

قائم مقام سازمان عدالت و آزادی یادآورشد: مفتخریم که یکی از اولین احزابی بودیم که تا آخرین لحظه دولت روحانی انتقاد خود را داشتیم.ما هیچ عقد اخوتی نداریم که اشتباهات و راه اشتباه را نقد نکنیم. افتخار ما این است که علی رغم هزینه ها بر انتقادات خود پابرجا مانده ایم. 

وی افزود: در سالهای آینده حزب عدالت و آزادی ایران اسلامی متمرکز بر این است که با پیدا کردن ظرفیتهای حکمرانی در ایران به شناسایی و ارایه راه حل  برسد و تلاش روشن برای نگهداشت مصالح ایران داریم.

ناظم زاده به برگزاری شانزدهیم کنگره سازمان عدالت و آزادی در روز جمعه گفت: در این کنگره بر موضوع نگهداشت مصالح ایران تاکید داریم و در پی کنش‌گری برای نجات کشور هستیم. 

وی تاکید کرد: روزگار دشوار فعلی یک شبه ایجاد نشده است و ما به دنبال نجات ایران از تصمیماتی هستیم که به مصلحت ایران نیست؛ عدالت و آزادی در صدد تقویت اعتماد عمومی با توجه به خواست عمومی مردم است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز