خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام؛

کلنگ زنی پارک پلی‌پروپیلن با ظرفیت ۱۴ هزار اشتغالزایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۳۸۷

استاندار ایلام از کلنگ زنی پلی‌پروپیلن با ظرفیت ۱۴ هزار اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار با سرمایه گذاران  پارک پلی‌پروپیلن استان از کلنگ زنی این پارک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با راه اندازی این ابر پروژه برای ۱۴ هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می کند. 

وی در ادامه افزود: از مجموعه ۱۴ هزار شغل در پارک پلی پرو پیلن، ۴ هزار اشتغالزایی مستقیم و برای حدود ۱۰ هزار نفر بصورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد می کند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که در پارک پلی پروپیلن ۹۲ کارخانه ایجاد می‌شود، اضافه کرد: طبق زمان بندی تعیین شده سالانه ۳۰ کارخانه راه اندازی و قطعات خودرویی و هواپیمایی جزو تولیدات این مجموعه است.

 بهرام نیا، راه اندازی پارک پلی پرو پیلن را زمینه ساز رونق اقتصادی و تحول در اشتغالزایی و توسعه استان عنوان کرد: تمام تلاش ما و مجموعه های متولی بر این است که در اسرع وقت کلنگ این مجموعه بزرگ صنعتی بر زمین زده شود و فعالیت آن آغاز شود.

وی ادامه داد: راه‌اندازی پارک پلی‌پروپیلن در ایلام با توجه به وجود پتروشیمی و ذخایر غنی نفت و گاز، زنجیره ارزش این صنعت در استان تکمیل می‌شود.

استاندار ایلام احداث پارک پلی پروپیلن را برترین مصوبه سفر استانی ریاست‌جمهوری به ایلام خواند و گفت: این پروژه بزرگ از نظر وزنی نسبت به سایر مصوبات برتری ویژه دارد و تحولات مثبتی در استان را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز