خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

مادران باردار فاقد بیمه درمانی رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۵۶

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی گفت: مادران باردار فاقد بیمه درمانی تا پایان دوره شیردهی به صورت رایگان تحت پوشش خدمات این بیمه قرار می‌گیرند تا زمینه کاهش هزینه‌های آنان فراهم شود.

فریده جعفری در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به تحت پوشش قرارگرفتن مادران باردار فاقد بیمه توسط بیمه سلامت گفت: همچنین با تسهیلات در نظر گرفته شده فرزندان این مادران نیز تا پنج سالگی بدون ارزیابی آزمون وسع، رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت می توانند از خدمات درمانی نازایی و ناباروری سازمان بیمه ایران تا سه دوره با پوشش ۹۰ درصدی بیمه که البته شامل بانوان تا سن ۴۹ سالگی می‌شود، استفاده کنند.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در راستای تسهیلگری دریافت خدمات، بیمه‌شدگان صندوق روستایی و بیمه سلامت همگانی در خصوص خدمات ناباروری از سیستم ارجاع معاف هستند.

جعفری ادامه داد: هم اکنون ۲ مرکز درمانی دولتی دانشگاهی و خصوصی در استان خدمات درمان ناباروری و نازایی را به این افراد ارائه می‌دهند که اداره کل بیمه سلامت استان هزینه‌های بخش خصوصی را نیز با پوشش ۹۰ درصدی تعرفه عمومی غیر دولتی پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز