خبرگزاری کار ایران

بازرس کل استان تاکید کرد؛

برخود جدی با عوامل تخلف و ترک فعل در برج خلیج فارس قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۱۴۱

بازرس کل استان قزوین در حاشیه بازدید از برج خلیج فارس با اشاره به اینکه در چنین مسائلی متولیان امر باید پیشگیرانه عمل کنند، اظهار کرد: در خصوص مشکلات برج خلیج فارس، با هر مرجعی که به هر طریقی اعم از ترک فعل و ارتکاب تخلفات و جرائم باعث بروز نارسایی‌های موجود شده‌اند، طبق قانون به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین، عبدالله آقاعلیخانی به منظور بررسی میدانی جوانب و مشکلات مطرح نسبت به برج خلیج فارس و نیز جهت اخذ توضیح از مسئولان شهری و شهرسازی به اتفاق هیئت همراه از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کردند.

بازرس کل قضایی استان قزوین گفت: متولیان نظارت بر ساختمان‌ها و سازه‌های شهری باید با تشکیل کارگروهی واحد، در امر پیگیری اصلاح نواقص ایمنی و فنی ساختمان‌های نا‌ایمن تسامح و تعلل نورزیده و از موازی کاری اجتناب کنند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از امر تولید و پشتیبانی مسئولان از کسب و کارها و مشاغل، افزود: در تصمیمات کارگروه مربوط به رسیدگی ساختمان‌های ناایمن باید به منافع و حقوق بهره‌برداران این برج توجه داشته و از طرفی نیز اصلاح نواقص ایمنی برج مذکور نیز باید تسریع شود.

در خلال این بازدید آقاعلیخانی با حضور در بین کسبه مستقر در این برج با بیان اینکه هرگونه پیگیری نهاد نظارتی متبوع خود در چارچوب ضوابط و با محوریت تقلیل و یا عدم تحمیل ضرر و زیان به کسب و کارهای این برج صورت خواهد پذیرفت، اطمینان خاطر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز