خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

99 متخلف محیط زیست در استان قزوین دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۷۱۱

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: در سه ماه نخست سال جاری، 98 فقره پرونده تخلفات زیست محیطی تشکیل شده و 99 متهم و متخلف نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، مهدی طاهری با اعلام این خبر گفت: در  سه ماهه اول  سال جاری مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین در حین گشت و کنترل و اجرای قوانین و مقررات سازمان حفاظت محیط زیست در مناطق و زیستگاه‌های حیات وحش استان به صورت مستمر و شبانه روزی و به اشکال خودرویی، موتوری و پیاده، ضمن جلوگیری و پیشگیری از تخلفات شکار و صید و محیط زیستی، موفق به شناسایی و  دستگیری متخلفین شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین عنوان کرد: در این مدت 67 پرونده درحوزه تخلفات شکار و صید، تخریب و تعلیف غیرمجاز  و  31 فقره هم در حوزه آلودگی‌های محیط زیست تشکیل شده و موررد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از متهمین حوزه شکار و صید 5 قبضه سلاح شکاری، جنگی، غیرمجاز و قاچاق و 10 قبضه سلاح شکاری مجاز و بیش از 106  مورد از انواع ادوات شکار و صید که مبادرت به شکار، صید و زنده گیری بیش از 40 فرد از انواع پستانداران و پرندگان وحشی  کرده  بودند، کشف شده و پرونده متهمین و متخلفین در این خصوص پس از تشکیل، به مراجع قضایی ارسال و برخورد قانونی لازم صورت گرفت.

طاهری گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان در انجام ماموریت‌های گشت و کنترل و پیشگیری از تخلفات، 10 نفر شکارچی غیرمجاز را قبل از اقدام به هرگونه شکار و صید، دستگیر و نسبت به توقیف سلاح و ادوات شکار و صید اقدام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز