خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۴۸۹ میلیارد ریال اعتبار به طرح های نیمه تمام تایباد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۰۱۹

فرماندار تایباد گفت: ۴۸۹ میلیارد ریال به ۶۲ طرح عمرانی نیمه تمام این شهرستان در قالب اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سال جاری اختصاص یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد ، مهدی دونده گفت: اعتبار اختصاص یافته در این حوزه امسال نسبت به سال گذشته ۱۷ و نیم درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: همچنین اعتبارات تکمیلی قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به زودی به شهرستان ابلاغ می شود تا صرف طرحهای نیمه تمام شود که اعتبارات اخذ شده از این محل طی سال گذشته ۱۵۹ میلیارد ریال بود.

فرماندار تایباد ضمن تاکید بر صرفه جویی و حداکثر استفاده از اعتبارات اختصاص یافته گفت: بیشترین بودجه عمرانی اختصاص یافته این شهرستان به ترتیب مربوط به حوزه راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد، آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی است.

دونده، بهسازی جاده تربت جام، تایباد و دوغارون، طرحهای آموزشی، آب‌رسانی، طرح هادی برخی از روستاهای شهرستان و احیا و مرمت قنوات را از مهمترین پروژه های نیمه تمام این شهرستان مرزی عنوان کرد.

وی با بیان این که اعتبارات پیش بینی شده در هر حوزه با اولویت طرحهای نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیشتر است افزود: عدم پیگیری اعتبارات و رایزنی استانی مدیران در جذب کامل اعتبارات طرح ها، اجحاف و ظلم به مردم است که باید مدیران با کار جهادی، حضور میدانی و تحقق مطالبات مردمی این خلا را برطرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز