خبرگزاری کار ایران

رئیس میراث‌فرهنگی تبریز

جشنواره قرابیه، شیرینی و شکلات تبریز از ۲۱ تیرماه آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۸۳

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز از آغاز فعالیت جشنواره قرابیه، شیرینی و شکلات تبریز از ۲۱ تیرماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، رامین اسبقی در نشست هماهنگی جشنواره قرابیه، شیرینی و شکلات تبریز بابیان اینکه جشنواره قرابیه، شیرینی و شکلات تبریز از ۲۱ تیرماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی جامع شاه‌شیرینی آذربایجان، «قرابیه» و نحوه پخت آن از ۲۱ تیرماه سالجاری فعالیت خود را آغاز و تا ۲۳ تیرماه با حضور فعالان این صنعت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پیرامون این جشنواره جامع، نشست رسمی اتحادیه قنادان کشور در تبریز طی روزهای برگزاری جشنواره قرابیه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تبریز افزود: به دنبال حضور گروه مستندساز شبکه مستند برای تهیه ۱۳ برنامه از توانمندی‌های استان، طی روزهای برگزاری این جشنواره یک برنامه اختصاصی از تهیه و تولید شیرینی قرابیه تهیه خواهد شد.

اسبقی یادآور شد هدف ما ارائه یک جشنواره درخورشان تبریز است، در این جشنواره میزبان میهمانان ویژه‌ای از سرتاسر کشور خواهیم داشت و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این ظرفیت ارزشمند استان را به نحو احسن معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز