خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان:

آمار روزانه فوتی کرونا برای 33 روز متوالی در همدان صفر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۹۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ این استان برای ۳۳ روز متوالی صفر شد، گفت: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۳۴۰ نفر است.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا توقیری افزود: ۱۲ بیمار بستری مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا طی این مدت در استان شناسایی شده است و در حال حاضر ۵۵ بیمار در بیمارستان های استان همدان بستری هستند.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر شمار بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان به سه رسیده است.

به گفته وی، مجموع بیماران کرونایی شناسایی شده در استان همدان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۱۴۴ هزار و ۷۱۰ نفر است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۹۱ هزار و ۷۱۴ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز