خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش:

زیرساخت ها در حوزه ورزش بر اساس استعداد استان ها ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۴۷۵

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش با اشاره به اینکه در حوزه ورزش کارهای باید کارشناسی شده باشد، گفت: زیرساخت ها در حوزه ورزش بر اساس استعداد و ظرفیت استان ها ایجاد شود.

به گزارش ایلنا از رشت، مریم کاظمی پور در دیدار با نمایندگان ورزش گیلان، نواب و رؤسای هیئت‌های ورزشی با اشاره به اینکه برنامه آمایش سرزمینی، اظهار کرد: با توجه به غیر تخصصی بودن برخی از این برنامه‌ها به عدم وجود ظرفیت در استان‌ها برنامه درستی تهیه و تدوین نشده است.

وی با تأکید بر لزوم کار کارشناسی در حوزه ورزش، گفت: گیلان در حوزه تخصصی و آکادمیک در زمینه ورزش ظرفیت‌های بالایی دارد و انتظار می‌رود در آمایش سرزمینی به این موارد توجه شده باشد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش بر لزوم ایجاد زیرساخت‌ها بر پایه استعدادها و ظرفیت‌های موجود، افزود: سیاستگذاری ها در حوزه ورزشی نیز باید بر اساس ظرفیت‌ها انجام شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به ورزش بانوان از مسئولان ورزش و جوانان استان گیلان و رؤسای هیئت‌های ورزشی خواست تا در توزیع امکانات به ویژه ساعت استفاده از اماکن و سالن‌های ورزشی به بانوان عدالت رعایت شود.

کاظمی پور به ضرورت توجه دستگاه‌ها و ادارات و سازمان‌ها به توسعه ورزش اشاره و اضافه کرد: مدیران کل ورزش و جوانان باید با انعقاد تفاهم نامه با سازمان‌ها و ادارات و نهادها بتوانند از ظرفیت سالن‌ها و اماکن ورزشی شهرها و روستاها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات باید خروجی به ویژه در زمینه توسعه و رشد ورزش بانوان داشته باشد، گفت: باید به توسعه ورزش در حوزه بانوان توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز