خبرگزاری کار ایران

اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان با مرتبه استادی به 43 نفر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۱۰۹

دبیر هیأت ممیزه دانشگاه سمنان از ارتقای هشت نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه سمنان به مراتب استادی و دانشیاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از سمنان، فرشاد ورامینیان گفت: در دوازدهمین و سیزدهمین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه سمنان از دوره هفتم، سه نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه به مرتبه استادی و پنج نفر به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند.

 ورامینیان افزود: در این جلسات با ارتقای امید میرزائی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی مواد و متالورژی ، فیروزه نعمتی عضو هیأت علمی دانشکده شیمی و امید رضائی فر عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه سمنان به مرتبه استادی موافقت شد.

دبیر هیأت ممیزه دانشگاه سمنان اضافه کرد: همچنین اعضای هیأت ممیزه دانشگاه سمنان با ارتقای حامد یونسی کردخیلی عضو هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی، سعید محمدی عضو هیأت علمی دانشکده برق وکامپیوتر و علی سنائی عضو هیأت علمی دانشکده علوم انسانی به مرتبه دانشیاری موافقت کردند.

 ورامینیان ادامه داد: همچنین در این جلسات نفیسه معماریان عضو هیأت علمی دانشکده فیزیک و مرجان شیبانی عبدالیوسفی عضو هیأت علمی پردیس فرزانگان دانشگاه سمنان به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافتند.

وی افزود: دانشگاه سمنان هم اکنون دارای بیش از 380 عضو هیأت علمی است که 43 نفر با مرتبه استاد تمام، 103 نفر با مرتبه دانشیار ، 200 نفر با مرتبه استادیار و 30 نفر با مرتبه مربی مشغول فعالیت علمی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز