خبرگزاری کار ایران

در شیراز رونمایی شد؛

طراحی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری پارک علم و فناوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۸۳۶

سامانه مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری پارک علم و فناوری برای کسب و کار‌ها طراحی شده است.

به گزارش ایلنا، علی جمشیدی مدیر مؤسسه آموزش عالی ماد در حاشیه برگزاری برنامه آموزشی معرفی «سامانه مدیریت ارتباط با مشتری»، گفت: اخیرا سامانه مدیریت ارتباط با مشتری تحت عنوان CRM برای کسب و کار‌ها طراحی کرده‌ایم.

جمشیدی گفت: تکمیل این پروژه دو سال به طول انجامید و کاربرد این سامانه را بازاریابی و فروش است که این سامانه کمک می‌کند تا کسب و کار‌ها بتوانند سیستم بازاریابی، انواع گزارش، سفر مشتری و تنظمیات خود را به روز کنند.

وی افزود: CRM نرم افزاری کاملا اختصاصی برای هر کسب و کار است، متاسفانه همچنان کسب و کار‌های مختلف به روش سنتی مدیریت دنبال می‌شود و فروش ضعیف است؛ مشتری هم اطلاعات زیادی راجع به محصولات و خدمات ندارد و از طرفی دیگر، شرکت‌ها هم دسترسی به کالا و خدمات ندارند، لذا استفاده از این سامانه موجب می‌شود که فروش و بازاریابی شرکت‌ها مدیریت شود.

طراحی سامانه مدیریت ارتباط با مشتری با همکاری پارک علم و فناوری

جمشیدی گفت: سامانه مدیریت ارتباط با مشتری ماد، یک نرم افزار CRM است که برای کسب و کار‌ها در بخش بازاریابی و فروش مورد استفاده قرار می‌گیرد و ویژه شرکت‌هایی طراحی شده که نیازمند شناسایی و جذب مشتری هستند.

مدیر مؤسسه آموزش عالی ماد گفت: به واسطه استفاده از این سامانه، شرکت‌ها در حوزه بازاریابی و فروش سیستماتیک‌تر می‌شوند، بهره وری و دقت کار و کیفیت پیگیری‌ها را هم افزایش می‌دهند.

به گفته جمشیدی، در دنیا نظیر این سامانه استفاده می‌شود، اما در ایران فراگیر نشده و ٩۵ درصد از شرکت‌ها از این سامانه استفاده نمی‌کنند.

او عالی‌ترین سطح یک سیستم را وجود ارزش‌ها ذکر و گفت: ارزش‌هایی که براساس آن CRM را طراحی کرده‌ایم، مشتری مداری، تجربه، ارتباطات داخلی و سفر مشتری است، به روز‌ترین ارزش‌ها و رویکرد‌ها را در این سامانه پیش بینی کرده‌ایم که در آینده آن‌ها را با هوشمند سازی فرآیند‌ها توسعه می‌دهیم.

جمشیدی گفت: اساسا بازار تعریف سنتی خود را از دست داده است، شرکت‌ها در گذشته فروش محور و امروز مشتری محور هستند و این سامانه طراحی شده تا دیدگاه مشتری محوری را جایگزین فروش محوری کند.

او گفت: براساس نیاز‌ها این سامانه طراحی شده و امروز پیش از برگزاری این دوره حدود ٢٠ مورد خرید از سامانه در شیراز داشته‌ایم و تصور می‌کنیم طی یکسال آینده استقبال خوبی از آن شود.

جمشیدی گفت: این سامانه با همکاری پارک علم و فناوری طراحی شده و با قیمت مطلوبی به فروش می‌رسد.

فرزانه دانشمند مؤسس و مدیرعامل شرکت دانش بنیان نیز گفت: پیاده سازی این سامانه با یک تیم کارشناسی ١١ نفره متشکل از برنامه نویس، تحلیل گر، مشاوره معماری و … مدت یکسال انجام شد.

او گفت: به لحاظ فنی چنین نرم افزاری مرتب در دنیا در حال توسعه است و تلاش ما توسعه هم گام با فناوری‌های خارجی بوده است.

فرزانه گفت: ایجاد یک هسته مدیریت اطلاعات مشتریان و استفاده از فناوری هوش مصنوعی مدنظر ما در طراحی این سامانه بوده است.مؤسسه آموزش عالی ماد از سال ٨۵ دوره‌های آموزشی در حوزه کسب و کار برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز